Thursday, July 23, 2009

Cuti - Cuti Di Dusun Durian... ^_^

Pada minggu lepas aku TERPAKSA lepak dalam WAD KMC lagi untuk 1 minggu.... Masalah Hati a.k.a SAKIT HATI.... T_T

Doc. kata hati aku ade infection.. kemungkinan dari kesan ubat. Selepas keluar WAD hari tu... aku terus bawak wife dah 2 anak aku balik ke Kampung Abah & Emak aku di Raub, Pahang.

3 Hari duduk kat situ... duduk dalam PONDOK kecik di tengah2 Dusun Durian.

Tenang jer duduk kat situ... Sejuk... Tenteram... dan boleh makan buah durian & Langsat FRESH...!!! Best Wooo......

* Dusun Durian nie adalah dari usaha Arwah Abah aku... Dulu asalnya Kebun Getah yang di beli dari Arwah Aki aku dalam 2 ekar lebih... Pastu Arwah Abah aku beli pulak tanah sebelahnya dalam 2 ekar lagi...... Jadi semuanya dalam 4 ekar lebih ... Macam2 ade kat Dusun nie... Durian.. Langsat.. Dokong... Kolam Ikan ade 3.








5 comments:

Unknown said...

perghhhhhhh......sedapnya durian bob,,,ada lebih antar laa ke yanbu sikit.....comel honda jazz baru tu...heheehe takkan bawak gi dusun kot...

SkaterCW said...

Boleh ker post...? Karang posmen pak arab tu pengsan pulak bau Durian... >.<

Ish Jazz tu dah pegi merata dah... Jalan ke dusun tu cantuk.. jalan berturap lagi ;p

kalam_air said...

weh makan durian kat dusun tak ajak aku.. bleh aku ngan kengkawan bawak scrambler kat dusun tuh

SkaterCW said...

Wahahaaa... Durian dah Abiss dah... Layan Dokong & Langsat pulak...!!!

Unknown said...

wah.... bestnya makan durian....
telior beb!!!! dengan rase x malu (jijah) tahun depan ajak la aku g...